söndag 11 oktober 2009

Lite kalas för moster









Igår var vi en snabb sväng i Köpenhamn hos moster Mia för att fira henne, hon fyllde ju 30 år. Det var jag, Melker, mamma, pappa, Hampus, Matilda, mormor och morfar som åkte dit och sen kom även Olivers farmor och farfar. Moster bjöd på goda mackor och pålägg, jag åt små korvar, ägg och lite gurka. Jag och Oliver busade en hel del och sen åt vi lite tårta också. När vi satt på bussen som skulle ta oss till tåget så somnade både jag och Melker. Jag missade alltså hela tågresan vilket jag blev lite ledsen för när jag vaknade. Tack för ett roligt kalas moster!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ni ser ut och ha haft en jätte mysig dag i köpenhamn; roligt att du fick leka massa med oliver oxå å till helgen kan jag tro att ni kommer att leka ännu mera. tänk att det nu bara e fem dagar tills jag äntligen kommer och hälsa på er, saknar juh er alla så HIMLA mcket. måste bara säga att det var ett jätte fint kort på pappa och melker, riktigt fint var det. nää, nu ska jag titta lite på tv med magnus och ida men vi syns på fredag mina små gullungar! massa pussar från faster

Jessica sa...

Javisst é det kul när det är dags för smakportioner..!! Neo älskar när jag gör 30 gram brocoli, och 60 gram majs och en msk smör. Sen ska vi även prova 60 gram majs och 30 gram morötter och smör, har inte vågat än.. Neo vägrade köpepuré.. så det är bara att purea på :=)