söndag 24 maj 2009

Mys med Emili



Igår kom Emili på besök, mammas bästa kompis. Hon har också en bebis i magen som ska komma ungefär samtidigt som mammas bebis. Vi har pratat mycket om Emili hemma och jag kan nästan säga hennes namn, ibland blir det Enili, Eni eller Ani men mamma vet vem jag menar. Jag var inte alls blyg när hon kom och ville gärna sitta i hennes knä när mamma och Emili åt planka. Jag fick också smaka lite potatismos och sås, mums! När vi ätit klart satt vi i soffan och mös och då ville jag sitta hos Emili igen. Jag fick känna och titta på hennes mage, jag gosade lite med den precis som jag brukar göra med mammas mage. Innan jag skulle i säng så fick Emili en stor mysig kram av mig. Hoppas vi ses snart igen!

Emili - Visst var det mysigt att kramas med en "liten" som mig? Nu vet du hur mycket mys du och Jonas snart kommer ha med er bebis!


2 kommentarer:

Anonym sa...

jaa det var riktigt mysigt!! :)

Anonym sa...

hoppas på fler mysiga stunder!
kram Emili