måndag 18 maj 2009

Lek hos mormor och morfar






Igår var vi ute och gick en sväng i det fina vädret. Jag somnade i vagnen och när jag vaknade skulle vi gå hem till mormor och morfar för att fika lite. Tyvärr kom det en del moln och det blev lite kallt efter ett tag. Men jag hann med att fixa lite i rabatterna och köra traktor som vanligt, innan vi gick in. Morfar har öppnat poolen så mormor tyckte jag skulle ha simdynor på mig när jag sprang rundor. Men dom var lite förstora och kasade ner över rumpan hela tiden.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Wow vilken pool din mormor&morfar har :-) Kram EBba

Anonym sa...

Hej Vilmer!
Så duktig du är som hjälper mormor och morfar med deras trädgård. Blev ju jättefint :0)
Ha en bra vecka på dagis.
Kram Anneli

Jessica sa...

tack så jättemycket! vi njuter för fulla muggar! snart är det din tur! tiden går så snabbt!