fredag 8 maj 2009

Lunch på stan!




När mamma slutade jobba kl 11 satt jag redo i vagnen för att åka ner på stan och träffa Emili. Vi skulle luncha på stan! Moster och Oliver skulle också med så vi hade följe ner med dom i stan. Vi satt faktiskt ute och åt kinamat, solen var vänlig nog att vara framme precis då. Jag och Oliver åt inte så jättemycket, istället hade vi fullt upp med att bråka om böcker och kritor. När vi ätit klart gick vi runt lite i stan, Oliver somnade först och efter en stund somnade även jag.

1 kommentar:

Unknown sa...

Hej igen fætter, tack før sist, det var som alltid roligt att træffas. Æven om vi bråkade lite om leksakerna. Idag har vi varit i zoologisk have og tittat på alla djuren. Det var jættekul og jag visste næstan inte vart jag skulle titta. Babianerna var roliga, men sjølejonen ænnu roligare. De simmade snabbt under vattnet og kom opp till ytan før att få lite fisk. Og så sa dem roliga ljud samtidigt. Dit får vi åka ihop en gång i sommar så kan jag visa dig alla roliga djur. Puss og kram Oliver.