tisdag 26 maj 2009

2 veckor kvar..

Ja, idag är det 2 veckor kvar till bebisen är beräknad att komma. Men det där vet man ju aldrig om det stämmer har mamma och pappa sagt. Jag ville ju inte komma ut förrän 12 dagar efter beräknad tid. Mamma gick hem tidigare från jobb igår, så både hon och pappa hämtade mig på dagis på väg hem från jobb. Mamma har ont av foglossning och det är lite tungt för henne på jobb, och så är hon fortfarande rejält förkyld. Hoppas du blir pigg och kry snart mamma! Jag och pappa stack iväg och lekte direkt efter dagis igår, vi hann med att leka både på granet och nere vid havet. Vi hade jättekul! Sen gick vi och handlade innan vi kom hem. Under tiden fick mamma vilat i lugn och ro.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Vilmer!
Det är ett tag sedan jag svarade på din blogg, vi har haft huset fullt med folk i helgen så det har varit lite ont om tid. Vist är det spännande nu när det är så nära tills att ditt syskon ska komma, vi längtar också på att få höra om du får en bror eller syster. Vilken tur att pappa kan vara lite extraledig ibland så att ni kan vara ute och leka medan mamma vilar. Sköt nu om dig och ha det så bra. Kramar från Farfar

Anonym sa...

Det där med foglossning är inget kul alls. Det har min mamma med..Det är synd om dem!! Våran bebbe kommer om 3 veckor, men mamma hade lite ont i magen i natt så vi får se vad detta kan leda till. Kramar Ebba

Malin & Filip sa...

Ååh så spännande! :)) Stackars din mamma, snällt av dig att låta henna vila sig ibland. Tur du har en snäll pappa som tar med dig ut på en massa lekplatser, det har jag med! :) Hoppas bebisen i magen snart vill titta ut, hihi. Kram Malin och Filip.

Astrid och Greta sa...

Hej Hej!
Trist med foglossning, men ibland blir det så... Hoppas den vill komma ut snart. Vi kanske ses, jag jobbar ju ändå heltid :-)
KRAM Maria