lördag 9 maj 2009

Min "nya" säng!

Jag provar min nya säng
Min säng, mammas och pappas säng och bebisens säng!

Igår satte pappa ihop min säng som vi köpte för längesen på Blocket. Den har stått i källaren länge men nu tog vi alltså upp den i lägenheten. Eftersom jag just nu sover mer hos mamma och pappa än vad jag sover själv i mitt eget rum så bestämde vi oss för att ställa in sängen i mammas och pappas rum. Det blir lite mer plats åt var och en när vi ska sova, om än det blir lite trängre i själva rummet. Så nu är rummet fullt av sängar! Jag sov bra inatt, vaknade till någon gång men då var det bara för mamma att stryka mig lite på ryggen och ge mig snuttefilten så somnade jag om. Skönt för mamma att slippa gå upp och röra sig i onödan. Jag har ju kvar min stora madrass i mitt rum för sen kanske jag hellre vill sova där.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej Vilmer!
Wow vilken fin ny säng du har fått. Du kommer säkert sova hur gott som helst. Kanske så vill mamma och pappa sova i din säng istället för den ser så skön ut.
Ha en bra dag Vilmer!
Krama mamma och pappa från mig.

Kram Anneli