onsdag 11 februari 2009

Vad säger kon?

Muuuuuuu!

Jag har blivit duktig på att härma djur, bl a hunden, fåret, kon och tuppen! Morbror vill få mig att härma tuppen så fort vi ses, jag vet inte riktigt varför.. kan vara för att det låter så sött?


Jag har börjat vakna innan klockan sex på morgnarna vilket inte uppskattas av mina föräldrar. Men jag övar ju bara inför nästa vecka när mamma ska lämna mig tidigt på dagis! Det borde dom ju förstå.. Idag ska jag äta lunch för första gången på dagis, hoppas dom serverar något gott!

3 kommentarer:

Anonym sa...

haha exakt samma sak gör min vilmers mormor så fort dom ses. "vad säger tuppen vilmer", "kicklekiii". hahahaha. gulligt.

Anonym sa...

Hej Vilmer!
Tror du är lik din pappa när det gäller morgonvanor, han vaknade som barn väldigt tidigt och nu får han se hur det är. Det måste vara väldigt spännande för dig att vara på dagis med nya kompisar och allt annat nytt. Hoppas lunchen smakade bra. Läste just att även ni fått lite snö i skåne,tur att du varit till fjällen och tränat. Här har vi västerbottens största snödjup 91 cm enl. smhi. Ha det nu så bra och hälsa mamma o pappa.
Kram Farfar

Anonym sa...

Hej Vilmer!

Hoppas du hade det riktigt bra och kul på dagis idag. Jag antar att du lekte riktigt mycket med alla dina nya kompisar.
Så du e så duktig på att låta som olika sjur. Du får följa med mig till min kusin en dag. Han bor på bondgård skall du få träffa hönsen, kossorna, katterna, hunden och alla de andra djuren.

Jag viskar ett sov gott, för vill ju inte väcka dig om du redan somnat.
Godnatt.
Anneli