måndag 9 februari 2009

Granet!


Dagis idag gick bra. Pappa var med och kollade läget och efter sångstunden gick han och mamma iväg. Jag blev lite ledsen men det gick snabbt över. Vi var ute och lekte på gården ganska länge och efter ett tag fick jag syn på min vagn. Jag ville gärna sitta i den och vänta på mamma och pappa och jag var nog lite trött också. Mamma och pappa var borta i 1,5 timme men det var bara sista kvarten som jag satt i min vagn med snuttefilten. När vi kom hem blev det lunch och sen sov jag och pappa ihop. Skönt! Nu i eftermiddag gick jag och mamma till Granet och lekte. Det var ganska kallt men vi var ute ett bra tag i alla fall. Nu ska vi snart äta lite middag!

1 kommentar:

Jessica sa...

Ja man kanske får göra det haha! È bättre nu, gaviscon hjälpte mycket mer än novalocolen!! Skönt!! Ha en fortsatt trevlig kväll!! Kramar!