söndag 8 februari 2009

Bus med Oliver!

I helgen har Oliver & co varit i stan. Igår lekte vi hela eftermiddagen, vi har riktigt roligt ihop nu när vi båda är stora killar. Vi busade hemma hos mormor och morfar, det är ju där vi brukar vara när vi leker ihop. Vi leker titt-ut, ropar i trappen, härmar varandras läte/ord, drar fram tidningar och sprider dom överallt, kastar oss handlöst på madrassen och tar varandras leksaker. På lördagskvällen var vi bjudna till mammas kusin Amelies 20 års kalas. Tyvärr började det lite väl sent för mig, kl 19, så efter 1,5 timme blev jag hysteriskt trött och ledsen och bara skrek. Mamma fick kasta i sig maten medan mormor försökte trösta mig. Morfar var jättesnäll som körde oss hem och jag somnade ganska så direkt efter vällingen.

Oliver skulle åka hem efter lunch idag så vi träffades under förmiddagen. Det blev mycket bus idag också! Längtar till vi ses nästa gång!!

Imorgon blir det dagis och då ska pappa följa med mig och mamma dit. Pappa jobbar eftermiddagsskift i veckan så han kan vara med och se vart jag ska hålla hus framöver.

Inga kommentarer: