lördag 28 februari 2009

Kusinerna bus!
















Eftersom onkel och moster behöver vila så bestämde sig mamma och pappa för att passa Oliver lite idag. Vi leker ju så bra ihop också så det skulle bli kul för mig också om vi fick "låna" honom. Halv tio hämtade vi Oliver och det blev premiärtur för nya vagnen med syskonsätet bak. Jag satt i stora sätet och Oliver satt bakom mig. Det var ganska spännande eftersom jag hörde Oliver men jag såg honom inte! Vi gick raka spåret till Granet för att leka en stund. Vi sparkade boll, lekte på bilen och åkte lite cykelsnurra innan vi gick hem igen. Det var ganska kallt och eftersom Oliver inte är riktigt frisk och jag också blivit förkyld så var det bäst att gå hem till värmen efter ett tag. Hemma busade vi i köket och på mitt rum innan det var dags för lunch. Efter lunchen somnade vi båda gott, jag i mitt rum och Oliver i mamma och pappas säng.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Kolla, två riktigt busiga killar. Ni ser ut att ha riktigt roligt ut du och Oliver, bästa kompisarna liksom. Så ni var vid granet och åkte det där cykelsnurrorna,man blir ju helt yr i huvudet. Blev inte du det Vilmer?
Klart du fick vila lite på också efter allt lekande...

Vilken fin vagn mamma och pappa köpt till dig och ditt blivande syskon. Får jag provköra en gång kanske?
Krya på dig
Kram Anneli

Anonym sa...

Hej hjärtat! men gud vilken mysig dag ni verkar ha haft å så kul att ni fick låna oliver ett tag så att ni kunde leka massa. tycker att det var ett riktigt fint kort på dig å pappa på cykel snurran! nu är jag hemma hos farfar å elisabeth å har just ätit deras väl kända älg stek med grädd sås så jag är en lycklig tös just nu =0) hoppas att ni har det super bra. hälsa mamma å pappa så mycket! massa pussar till dig min skatt /pussssss Faster