onsdag 4 februari 2009

Imorgon..

ska mamma gå ifrån mig en stund på dagis. Mamma har förklarat för mig vad som ska hända men hon vet inte riktigt om jag förstår. Fröknarna kommer säkert ta bra hand om mig den lilla stunden mamma ska vara borta från mig. Jag ska vara på dagis kl 9 imorgon, då hoppas jag få vara med på fruktstunden för den har jag missat dom andra dagarna. Imorgon blir första gången som jag ska vara med ute och leka, det är då mamma ska gå iväg och sen kommer hon och hämtar mig när det är dags att gå hem. Uppdaterar er imorgon om hur det gick.

Pappa har varit hemma idag också, men imorgon ska han försöka jobba. Mamma har börjat köra med körskolan igen, hon fick en premiärtur med snö/regn. Men hon sa att det gick bra i alla fall. Nu i kväll var morbror här en stund och räknade matte och åt mat med oss. Det var kul!

1 kommentar:

Anonym sa...

Det kommer gå galant! Kram Ebba