onsdag 11 februari 2009

Besök * 2!



I eftermiddags kom morbror och hälsade på en liten stund. Han hjälper morfar med lägenheten ovanför oss och kom ner för att dricka lite läsk och smaka mammas goda muffins. Vi hann busa lite och sparka boll i hallen innan han gick igen. Vid femtiden ikväll kom min granne Maja in till oss, mamma skulle passa henne ett par timmar. Vi lekte lite på mitt rum, åt middag och tittade på Bolibompa innan Majas mamma kom och hämtade henne igen.


Dagis gick jättebra idag! Lite ledsen som vanligt när jag blir lämnad men det går över snabbt. Idag var vi ute i snön och lekte. Fröknarna säger att det märks på mig att jag älskar att vara ute, blir en helt annan kille då! Till lunch bjöds det på kycklinggryta med ris och det var gott. Jag höll på att städa för fullt när mamma och pappa kom för att hämta mig. Jag blev glad för att se dom men inte så att jag ville hem direkt. Precis innan vi kom hem somnade jag i vagnen och fortsatte sova i nästan 2 timmar i sängen. Längesen jag sov så bra! Imorgon blir det både lunch och sovning på dagis. Får väl se om det är något för mig..

Inga kommentarer: