onsdag 11 november 2009

Hos doktorn

I eftermiddag var jag hos doktorn, pappa fick följa med mig in men sen ville jag hellre att mamma skulle vara där inne med mig och självklart blev det så. Mamma hade berättat att doktorn skulle lyssna på mitt hjärta och mina lungor men jag var lite skeptisk till det. Först lyssnade doktorn på mamma och när jag såg att det inte var något farligt fick han till slut även lyssna på mig. Jag fick hostmedicin utskrivet som vi hämtade på apoteket och det ska jag ta 3 ggr per dag vid behov. Jag har redan tagit en dos, helt själv!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vad duktig du är vilmer som låter doktorn lyssna på din andning och dina lungor och ännu bättre att du är så duktig så att du tar hostmedicinen helt själv! krya på dig hjärtat och hälsa familjen! massa pussar från faster

Alicia sa...

Krya på dig Vilmer. Hoppas du mår bättre snart så vi kan leka lite
Kram Alicia