onsdag 14 januari 2009

Tråkigt väder!


Idag har det varit grått och disigt väder hela dagen, inte speciellt kul. Men jag och mamma tog på oss och gick ut en runda nu på eftermiddagen. Vi gick först på H&M och köpte 4 par strumpor åt mig, nästan alla jag har är för små. Efter det gick vi på City Gross och köpte mjölk, smör och bullar. Jag älskar bullar! Jag fick en i vagnen och den åt jag upp ganska snabbt. Innan vi gick hem blev det en sväng till Wrangelska parken för att leka lite. Jag kastade sand och gungade på hästen. Dom vanliga gungorna var upptagna så gunga får vi göra en annan dag.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Vilmer!
Håller med dig att kan vara lite trist när det dåligt väder, men jag ser att ni hittar på roligt att göra ändå. Honey och jag har just tagit vår morgonpromenad i kylan -22 inte så skönt det heller.
Ett stort tack till dig och dina föräldrar för den tjusiga kalendern som jag fick i födelsedagspresent från er, den hänger uppe nu på ny plats i köket så jag kan titta på dig när jag sitter vid bordet. Hur går det med dina brända fingrar,har dom läkt?
Kramar till er från Farfar

Vilmer & Melker sa...

Hej Farfar! Mina fingrar börjar bli bättre, lite såriga fortfarande men jag kan leka och busa ändå :) Vad kul att du tycker om kalendern, mamma och pappa är bra påhittiga! :) Många kramar från Vilmer