lördag 17 januari 2009

Nu på morgonen..





Jag vaknade lite i sju imorse efter en hel natts sömn i min egen säng. Det tyckte mamma och pappa var skönt! Annars brukar jag vakna och vilja ha sällskap av någon, men ibland går det bra att sova själv en hel natt. Nu på morgonen har jag och mamma ätit frukost, tittat på Playhouse Disney och lite Teletubbies. Och så lekte jag lite titt-ut med en stor papperspåse. Pappa sov under tiden. När jag somnat igår tittade mamma och pappa på På spåret, spelade Yatzy och åt smulpaj med vaniljvisp.. jag är inte alls avundsjuk!

2 kommentarer:

Anna och Ronja sa...

Ja tänk så rolig en papperspåse kan vara:-)

Jessica sa...

Nä det är drygt.. men jag håller tummarna att det går över!! Ja det är tur det, jag älskar serier, man får passa på nu, blir kanske inte så mycket tvtittande till sommaren haha! Ha en trevlig helg du med!!