måndag 12 januari 2009

Mitt syskon!

Idag var mamma och pappa på mödravårdcentralen för att göra ultraljud, mormor var jättesnäll och passade mig här hemma undertiden. Egentligen skulle jag varit hemma hos morbror men han är magsjuk. Stackare, krya på dig! Vi vet hur det känns..

Här kommer två bilder på mitt syskon som är beräknat till den 9 juni. Men är den lika bekväm som jag så dröjer det väl nästan två veckor till!

Det är inte så lätt att se vad det är.. men här ser man hela bebisen, benen åt vänster och huvudet nerböjt åt höger. Bebisen ligger med ryggen uppåt.
Här ser man bebisens ansikte uppifrån (till höger i bilden).

5 kommentarer:

Anonym sa...

Awwwwww!!! Längtar tills vi får se vår bebbe igen! Kram Ebba

Anonym sa...

Hej Vilmer!

Så du har varit och busat hos mormor idag, kul :0)

Spännande att kunna se bilder på sitt lilla syskon nu.Du kommer bli en superbra storebror, det vet jag. Du kommer busa med syskonet, visa hur man gör saker och ting och så kommer du givetvis hjälpa mamma också med passningen av syskonet ditt, eller hur?

Hoppas vi ses snart.
Kram Anneli

Anonym sa...

Men herregud, vad har jag missat!

Stort stort grattis! Så himla skoj...
Skönt att allt såg bra ut. Hur mår du ???

Ska du börja jobba innan?

Kramis

Förresten så e det dö skoj att ni bloggar så mycket nu..:)

Anonym sa...

Så skönt att allt gick bra!

Lindha

Anonym sa...

Åh så spännande det ska bli ,själv hoppas jag att bebisen inte dröjer utan vill komma ut eftersom vi åker till Turkiet 17 juni. Du kommer att bli en utmärkt storebror det vet jag. Sköt o´m er alla stora kramar från fam Lundström