torsdag 1 januari 2009

Kräk..

Uhh.. när jag vaknade imorse så kräkte jag i sängen, fy vad obehagligt! Fick komma in till mammas och pappas säng och efter en stund kräkte jag där också. Sen åt jag 3 små bitar bulle och drack vatten och ett tu tre så kom allt upp igen. Efter en stund kom det upp ännu mer. Usch usch usch!

Nu är klockan 15.30 och jag har kräkts 4 ggr till. Mamma försöker ge mig dricka men jag vill inte ha. Lite vatten går bra ibland, men då vill jag oftast ha för mycket och så kommer allt upp igen. Tack för alla hälsningar, ni är så snälla!

8 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Vilmer! Ojdå låter inte som en bra start på året. Hoppas du mår bättre snart.
Krya på dig!
Kram Alicia

Anonym sa...

Vilken trist start på året. Men då kan det bara bli bättre iaf! :-) Många krya-på-dig kramar från mig o mamma!

Anonym sa...

Usch då! Hoppas du snart blir frisk igen. Kram Ebba

Anonym sa...

HEJ Vilmer!
Vad tråkigt att du får börja det nya året med att må illa. Men vi hoppas att det är något tillfälligt så du blir pigg fort igen. Krya på dig och hälsa mamma och pappa.
Kram Farfar

Anonym sa...

Hej...
Trist med kräksjuka. Hoppas du mår bättre snart.
Kram Astrid

Anonym sa...

Hej igen Vilmer!
Vilket elände må så illa på årets första dag.Krya på dig.
Kram Farfar

Anonym sa...

Men åååå vad jobbigt wilmer hoppas du blir bra fort felix är förkyld så han har inge roligt han med men bättre än vad du har.... Krya på dig.

Anonym sa...

Hej skatten! Hur var din andra nyårs afton? har du kunnat sova i natt trotts raketerna som susat på himlen? Men vad tråkigt att du skulle åka på magsjuka det är juh som himla hemskt att må illa å kräkas! gott nytt år på dig och din familj! krya på dig skatten! puss från faster