onsdag 7 januari 2009

Fullt ös!










Igår var vi hemma hos mormor och morfar hela eftermiddagen. Det var en vecka sen vi sågs sist så jag var lite försiktig först men efter ett tag busade jag på som vanligt. Jag spelade gitarr, lekte med leksaker men mest av allt så dansade vi! Mormor är lite krasslig och hemma från jobb men hon kunde vara med på en liten svängom i alla fall. Morfars gamla arbetsradio fick stå för underhållningen. Eftersom det var radion som var igång så kom det ju inte musik hela tiden och så fort musiken tog slut la jag mig på magen framför radion och stirrade på den. Jag ville ju höra musik, inte massa prat!

Tack för en jätterolig eftermiddag!


1 kommentar:

Anonym sa...

Hej Vilmer!

Så kul att få se bilder på när du dansar. Du har verkligen dansen i dig. Fast det visste vi ju sen innan :0)
Ha en bra dag!
Kram Anneli