lördag 24 januari 2009

Brunch hos Emili!

Jag, Emili, Nina, Lotta, mamma, Anneli och Louise

I förmiddags gick jag och mamma hem till Emili för att fixa med brunchen. Jag var lite blyg i början och satt mest och åt lite banan och äpple som mamma skivade upp till fruktsalladen. När tjejerna hade kommit blev jag lite nyfiken på dom och gick rundor lite för att kolla läget. Anneli lekte med mig som vanligt och ibland gick jag ut i köket och kollade så att mamma var kvar. Lagom till vi hade satt oss kom pappa för att hämta mig, han jobbade inte så länge idag. Skönt för mamma att få lite egentid med tjejkompisarna.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Vilmer!

Du får tacka mamma från mig för en riktigt trevlig brunch idag. Så mätt jag var sen. Det var kul att träffa dig igen och vi hann ju både leka och busa lite, kul :0)
HM..undra om Emili och Jonas har ätit upp det godiset som du och jag hittade hos dem?

Nu får du ha en mysig vecka med hela familjen. Så kul du kommer ha det, åka pulka, kasta snöboll och kanske göra någon snöängel. Kan du inte ta med lite snö hem till Skåne sen?

Ha det bäst och busa nu riktigt mycket med Oliver.
Krama mamma och pappa från mig.
Kram Anneli

Anonym sa...

hej hjärtat! ville bara säga att jag saknar dig! pussar från faster