lördag 24 januari 2009

Nyklippt!

Tittar på Teletubbies. Har nya fina jeans som mormor köpt!
Koncentrerad.. och söt!

Igår skulle mamma till frisören och då fick jag följa med. Pappa mötte oss där när han slutat jobba. Mamma såg jättekonstig ut när Sandra fixade med hennes hår, hon hade en konstig mössa på sig och håret stod rakt ut! Under tiden som mamma fick slingor i håret lekte jag och pappa, vi städade till och med lite i salongen. Jag blev också klippt och denna gången gick det jättebra! Det killade lite i nacken och då ville jag inte riktigt sitta still men med lite mobiltelefoner och klossar så löste det sig.

Mamma och jag håller på att tvätta lite nu på morgonkvisten, pappa jobbar idag igen. Sen ska vi till mammas kompis Emili för att fixa med brunchen. Emili och mamma har bjudit hem lite gamla kompisar och jag får ju följa med eftersom pappa jobbar. Imorgon åker vi till Lindvallen så ikväll måste vi packa allt vi ska ha med oss, för vi åker väl tidigt imorgon va? (fråga till mormor och morfar ;)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Så fin du blev i håret Vilmer!
Ha det så mysigt på semestern. Längtar tills vi ska åka till snön.

Kram LOWA

Anonym sa...

Hej Vilmer!
Vad du är stilig i dina tuffa jeans, ny klippt och allt. Förstår att du nu kommer att charma alla uppe i Lindvallen, det måste vara spännande för dig få se och känna på stora mängder snö samt att åka pulka. Vi önskar er hela familjen och ressällskapet en trevlig semester i fjällen. Vi ser fram emot fina kort därifrån.
Kramar från Farfar

Anonym sa...

Vilken sötnos!