måndag 4 februari 2008

5 månader!

Oj oj, idag blir jag 5 månader.. inte dåligt va!? Mamma och pappa tycker att tiden har gått alldeles för fort sen jag föddes. Men dom tycker det är så kul att se mina framsteg ju äldre jag blir. Bara dom 3 senaste veckorna har det hänt så mycket; jag har lärt mig sitta, jag har fått 2 tänder, jag kan rulla från mage till rygg och från rygg till mage. Något som mina föräldrar nog tycker är ganska skönt är att jag somnar tidigt på kvällen (även om jag vaknar till några ggr varje natt, så lätt ska dom inte ha det!).

Nu när jag rullar hejvilt på båda hållen gäller det att ha koll på mig hela tiden, senast idag var jag påväg in under soffan flera gånger! Och sova, det gör jag numera på magen. Mamma lägger mig alltid på rygg men 5 minuter senare ligger jag på mage.


Det verkar va spännande där under soffan..



och man kan ta sig dit på olika sätt


3 kommentarer:

Anonym sa...

Hejsan Vilmer, det var roligt att träffa dig igår och ha dig i knäet. Ville bara gratulera till dina 5 månader idag, hoppas att pappas knä är bättre, kram från gamlamoster.

Unknown sa...

Nær du nu skrivit på min blog får jag væl skriva på din. Ja du får tyværr vænta med tålamod på presenten, men den ær fin kan jag lova. Jag ligger också och sover nu... konstigt att man ændå kan skriva:) tur att vi har mammor som klarar det før oss. Jag hoppas också att din pappa blir bra snart. Min mamma har lovat honom att han ska hålla mig næsta gång vi ses. Du får hælsa honom från oss alla 3. Kram Oliver.

Anna och Ronja sa...

Så söt han är. Så kul att han är så framåt. Händer ju nåt hela tiden:-) Kram