lördag 2 februari 2008

Tripp till Helsingborg!



Idag skulle mamma bruncha med Anneli på Dunkers i Helsingborg och jag fick så klart följa med. Jag fick mat först av alla annars skulle det nog blivit livat i luckan. Jag satt med och lekte hela tiden som mamma och Anneli åt, på slutet tog mamma vagnen till bordet så att jag kunde vila lite. Jag somnade ganska fort, men det blev en kort slummer. Vi gick lite i stan sen men fy vad det blåste kallt, tur att jag sitter skyddad i min vagn. Väl hemma åt jag gröt och sen lekte jag en lång stund på madrassen innan det var dags att bada. Jag fick välling efter det och somnade direkt efteråt.


1 kommentar:

Anonym sa...

Hej skrutten! vad stor du har blivit, du växer så det knakar. Faster har inte kunnat följa din blogg dom senaste veckorna och fick en chok nu när hon såg den stora killen =0) å som till och med kan sitta i badbaljan själv å plaska, det verkar som det händer mycket spännande saker för dig, baby massage å shopping turer du är en riktig livs njutare du min lilla solstråle =0) faster saknar dig massa och hoppas verkligen att vi ses snart! massa kramar från faster