onsdag 13 februari 2008

Rytmik och träff med Tage!


Jag, Astrid och Tage efter rytmiken

Idag var det äntligen dags för rytmik igen. Mamma tog med mig ut på en promenad timmen innan det började eftersom jag oftast vill sova lite då. Jag sov en halvtimme sen vaknade jag lagom när vi kom innan för dörrarna på församlingshemmet. Jag var på G redan från början och log hela tiden mot Alexandra, hon som spelar och sjunger för oss på rytmiken. En av mina kompisar var på rytmiken för första gången idag, Tage heter han och hans mamma heter Lindha. Mamma och Lindha har spelat volleyboll ihop i flera år och även gått i skola tillsammans. Efter rytmiken gick mamma och Lindha en runda med oss så att vi skulle få sova lite innan det var dags för lunch. Vi hamnade på Madde´s som vanligt och både mammorna och vi barn fick mat. Jag och Tage busade med varandra, vi satt på golvet under barnstolen och lekte.. låter lite tokigt att sitta där, men det var kul!








När jag och mamma kom hem skulle pappa till doktorn igen, han verkar vara där hela tiden.. men snart blir han nog helt bra. Morfar körde honom till doktorn sen kom han hem till oss för att måla vårt köksbord och busa med mig såklart! Jag tyckte att det var jättekul, jag log och pratade med honom hela tiden. Tyvärr hade mamma inga batterier i kameran så det blev ingen bild på mig och morfar. (Fotona i dagens blogginlägg har Lindha tagit).

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej Vilmer och Michaela!

Tack för en jättetrevlig dag!

Vi ses snart igen...
Lindha & Tage