onsdag 6 februari 2008

Nästan 8 kg!

Nu väger jag nästan 8 kg, inte konstigt att mamma blir trött i armarna! 7925 gram visade vågen men med lite kiss i blöjan väger jag nog 8 kg.. mamma gissade på det och visst var hon nära! Sköterskan Maria tyckte att jag var jätteduktig som redan kunde sitta själv, hon sa att jag nog kommer krypa tidigt eftersom jag redan övar lite på det. Jag kommer ingenstans, eller jo bakåt och så "staplar" jag mig 360 grader runt med hjälp av händerna. Mamma har sagt att det ser ut som om jag övar på att krypa, framför allt på natten.. jag ligger aldrig där mamma la mig från början.

1 kommentar:

Unknown sa...

Hej tjockis... næ bara skojar, men du væger gott nok mycket tycker jag, næstan dubbelt så mycket som mig. Det låter kul att kunna så mycket som du kan, det ser jag fram till att læra. Jag har dock også lært några små tricks, jag har så smått børjat slå ut med armarna efter mina små "vænner" i babysittern og så kan jag snacka lite og ge mamma og pappa ett stor leende. Ibland spjærnar jag emot lite med benen på mammas ben og mage nær hon håller upp mig. Så jo, hær går det også framåt. Nu ses vi ju snart, fredag imorgon og då kommer vi ju på besøk. Vi ses. Kram Oliver.