söndag 17 februari 2008

Förkyld!

Snorig om näsan..

Fy vad tråkigt det är att vara förkyld, snoret bara rinner från min näsa hela tiden och mamma och pappa torkar och har sig. Värst av allt är när dom suger snor ur min näsa..! Men det är för mitt eget bästa så att jag ska kunna andas ordentligt.. ja ja, testa själv så får ni se hur det känns! Igår var det lördag och då gjorde vi ingenting, jag var ganska trött och gnällig hela dagen men det får man vara när man är förkyld. Mamma var i stan med sin bästa kompis Emili vilket betydde att jag och pappa fick mysa jättemycket! Idag var vi hemma hos mormor och morfar, det var skoj som vanligt! Mormor och morfar tog med mig ut på en långpromenad och jag sov en hel timme i vagnen. Egentligen skulle vi gå hem efter det men när morfar fråga om vi ville stanna på middag (köpepizza från Rhodos) så kunde mamma och pappa inte tacka nej. Morbror Hampus och hans söta flickvän Matilda var också hemma och jag flörtade med Matilda större delen av kvällen. När vi gick hem somnade jag i vagnen och nu sover jag gott i min säng.


Mormor och morfar


Matilda, jag och mamma

4 kommentarer:

Anonym sa...

Krya på dig Vilmer! Kram LOWA

Unknown sa...

Hej lille snoris! hur går det med førkylningen? jag har ju lite problem med magen som du ju har hørt, men idag har mesta av dagen gått bra, hade lite problem i kvæll nær jag skulle æta, men nu ligger jag og sover og har det fint igen. Det ær tradigt att det ska vara så, men som du også har upplevt det, så ær det nog något som vi små ska igenom.. Du ser ut till att mysa ordentligt dær du sitter og flirtar med matilda:) jag hoppas att jag kan flirta med henne næsta gång jag ser henne. Ha det så bra og krya på dig storkusin:)
kram oliver

Anonym sa...

Hej
Nu får ni krya på er både du och pappa så ni kan vara ute och njuta på dagarna. Hoppas att ni har det bra, här är vi också lite förkylda men det går nog snart över.
Sköt om er alla.
Kramar från Jannice med familj

Anonym sa...

Du är bara världens sötaste lille gosse och mormor älskar dig jättemycket och vill gosa med dig hela tiden. Det är så gott när du kelar tillbaka! Hoppas snart att din näsa slutar att rinna. Många pussar och kramar från mormor!