söndag 24 februari 2008

Eget rum!

Igår höll mamma och pappa på att flytta en massa möbler från ett rum till ett annat, tydligen ska jag få ett eget rum. Jag sover redan i det rummet men det ser inte ut som det ska göra. Mamma satte upp fina gardiner med djur på, tror nog att det blir riktigt bra när allt är klart.


Vårt vardagsrum ser inte ut som det brukar, men jag gillar det i alla fall. Finns mycket golvyta som jag kan röra mig på! Idag var mammas kompis Anneli på besök, efter en lite trevande början så blev jag den där charmiga killen som ingen kan motstå. Jag busade med Anneli en stund och sen gick vi på en liten promenad.


Huxflux när jag satt i vagnen så vände pappa på sitsen, så nu åker jag framåtvänd. Nu slipper jag hänga ut på sidorna för att kunna se vart vi är på väg. Annars är det full 90, det ska hända saker hela tiden annars blir jag less. Jag vill lite väl mycket så när det är läggdags har jag så mycket känslor i kroppen att jag inte kan slappna av ordentligt. Mamma och pappa gör sitt bästa för att få mig lugn men jag är riktigt envis. Efter mycket skrik och ålande så somnar jag i alla fall och brukar sova hela natten.


I helgen har jag provat på att äta själv, jätteroligt men kladdigt! Det var inte så mycket som hamnade i munnen..

2 kommentarer:

Anonym sa...

Det finns bara ett ord som beskriver dig och det är CHARMTROLL
Kram Jannice med familj

Anonym sa...

åh, fasters lilla gullegris.... du e så söt gubben önskar bara att jag kunde få träffa dig mer, men hoppas på att kunna komma å se ditt fina rum här i vår så får du visa mig alla dina fina leksaker som jag vet att du har =0) så ska vi leka massor du å jag! hoppas att du har det bra å att du tar hand om mamma å pappa ;) du får hälsa dom från mig! massa pussar från faster