onsdag 23 januari 2008

Tittut!


Jag tjuvkikar lite...


.. tittut!

Det är en rolig lek det! Jag och mamma lekte den idag, pappas ben fick agera skärm där mamma gömde sig bakom. Jag skrattade så mycket så jag knappt kunde andas! Mamma sa att jag är så himla go och härlig när jag skrattar så. När vi lekt färdigt var det dags att plaska lite i badbaljan. Jag sitter jättebra nu så mamma och pappa behöver inte hålla mig när jag badar. Det är spännande att själv få sitta och plaska och leka med leksaker. Jag är en mästare på att stänka ner golvet runt omkring baljan!



Tidigare idag var mamma, mormor och jag nere i stan för att köpa present till morfar, han fyller ju år idag! När vi packat in presenterna lekte jag lite med dom. Jag åt lite på ena hörnet så att morfar lättare skulle kunna öppna paketet. Jag åt lunch hemma hos mormor och morfar också, dom fick verkligen se hur duktig jag är på att äta för jag åt en hel burk med mat och en hel liten burk med fruktpuré. Yummie!

2 kommentarer:

Unknown sa...

Så duktig du ær på att sitta sjælv søtnos! Du ær en del stadigare æn din kusin, han ær ju så liten så hans muskler ær lite slappa fortfarande:) men hans nacke blir starkare før var dag som går. Just nu sover han så mamma kan få lite tid till sig sjælv. Han har sovit gott i vagnen idag nær vi gick en runda på næstan 2 timmar. Du ser ut som en som tycker om att bada, hoppas Oliver blir lika glad før bad och plask som du. Sen en dag kan ni ju bada ihop, men det drøjer nog ett tag till:)pussar från moster og Oliver.

Anonym sa...

Vad du har blivit duktig som klarar att stänka ned golvet så att mamma och pappa får lite extra att göra. Vi längtar så efter att få höra ditt härliga skratt, samt pappa har skvallrat att du pratar mest hela tiden, en hemlis, det sa dom om farfar också när han var liten.
Kramar från farfar