fredag 11 januari 2008

Sovardag!




Det har inte varit någon livad dag idag. Både jag och pappa är lite sjuka så vi har mest tagit det lugnt. Pappa har varit hemma från jobb idag så vi har varit sjuka ihop, mamma har fått passa upp oss och så har hon städat. Pappa har börjat träna shootfighting och han ville att jag skulle prova lite av hans utrustning. Riktigt tuff blev jag!






Sen sov jag två långa pass, ett på förmiddagen och ett på eftermiddagen. När jag sov på eftermiddagen då sov pappa också så vi låg tillsammans i soffan. När jag vaknade var jag hungrig så då fick jag majs-och potatispuré och lite mangopuré. Det sistnämda smakade lite surt faktiskt men jag åt det i alla fall.





Surt sa räven!


Nu längtar hela familjen till imorgon när familjen von Eyben kommer. Ska bli jätteroligt att få träffa min första kusin!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej!
Men vad är detta? Firar min sin namnsdag sovande??? (Det såg i och för sig skönt ut) Grattis på namnsdagen båda två! Krya på er!
Farfar och Elisabeth

Anna och Ronja sa...

Ja ni verkar vara en mysig liten familj. Kul att du skriver så ofta, roligt att läsa. Kram Anna