måndag 21 januari 2008

Tandborstning!



Nu när jag fått min första tand måste jag ju ta hand om den redan från början. När jag föddes fick mamma en massa gratisgrejor från olika företag, där ibland en tandborste så den har jag börjat använda nu. Jag vet inte riktigt hur man gör men den är god att suga på!

Min kusin Oliver var i stan på en snabbvisit så mamma var tvungen att gosa lite med honom igen. Han har växt en del sen sist, men han har en bra bit kvar innan han kommer upp i min storlek!





1 kommentar:

Anonym sa...

Hej Vilmer! Hoppas allt är bra med dig. Deta är egentligen till din mamma så jag hoppas det går bra tt jag skriver här. Tänkte ha barnklädesparty i februari (datum ej satt ännu, inväntar besked) med kläder från Me and I. Är du intresserad får du gärna komma. Ha det bra! Kram LINA