fredag 18 januari 2008

IKEA!



Idag har jag, mamma och pappa varit i Helsingborg och på IKEA. Vi var först inne i Helsingborgs centrum där mamma och pappa köpte lite kläder åt mig och sen fikade dom på K&Co, jag sov hela tiden. Efter fikan tog vi bussen till IKEA. Vi började med att sätta oss i restaurangen eftersom jag skulle äta. Jag åt en hel burk med grönsaks- och kalvpuré. Mums! Vi shoppade lite saker till mitt kommande egna rum; en lekmatta, en korg till mina leksaker, en kudde och en filt som ser ut som en drake! Medans mamma och pappa stuvade in nästan alla grejor under vagnen så somnade jag och vaknade först på tåget igen. När vi kom hem var jag hur glad och pigg som helst, och hungrig! Jag åt en hel portion banangröt med katrinplommonpuré! Vi köpte fina haklappar åt mig också, bra att ha när det blir lite kladdigt med maten.





Inga kommentarer: