tisdag 15 januari 2008

Snart helt frisk!


Mamma med lille Oliver och moster Mia med stora mig!

Nu börjar jag känna mig riktigt bra igen, lite hosta kvar bara. Mamma och pappa märker på mig att jag inte är sjuk längre i alla fall, dom får snart sår i öronen så mycket som jag snackar. Inte många stunder jag är tyst! Men det tycker dom bara är kul. Idag hos mormor och morfar satt jag hos mormor jättelänge utan att gnälla, jag tittade inte ens efter vart mamma var som jag brukar göra. Och sen fick morfar också hålla mig en stund. Roligast var nog att försöka ta på lille Oliver, men pappa Jacob skyddade honom ganska bra. Mamma hade tyvärr inte kameran med sig idag men det finns ju så många andra foto på mig som man kan visa!








2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej
Vad bra att du börjar vara frisk igen och jag hoppas att pappa också kryat på sig. Tänk vad stor du blivit redan.. synd att du bor så långt bort. Men din mamma och pappa är så duktiga på att uppdatera din blogg så att vi norrlänningar kan se vad som händer i ditt liv du får krama och tacka dom. Sköt om dig nu så hörs vi kramar från Jannice med familj

Unknown sa...

Hej Vilmer och Vilmers førældrar,
tack før några trevliga dagar i landskrona. Det var kul att træffa er æven om jag inte kan så mycket æn. Jag ligger mest och tittar eller ligger vid mammas brøst och æter:) det ær så mysigt tycker jag och det gør mamma också æven om det ibland tar lite lång tid innan jag ær færdig. Næsta gång vi ses så har jag nog vækst en del och då får vi ta nya foto så vi kan jæmføra storlek igen.
Kram från Oliver.