söndag 27 januari 2008

Mormor och morfar!


Mormor har gett mig gröt och nu läser vi bok

Idag skulle mamma och pappa spela badminton och jag skulle därför vara hos mormor och morfar. När mamma och pappa lämnade mig där låg jag och sov i vagnen så mormor och morfar gick en lång runda med mig så jag kunde sova vidare. När vi kom hem var mamma och pappa där men mormor fick ge mig gröt, lika bra att hon får träna på det så att dom kan passa mig fler gånger. Sen fick hon byta blöja också och som tur var så var det inte nr 2 i den, den fick mamma ta hand om senare. Jag lekte med morbror Hampus gamla leksaker, vi byggde ett torn av klossar och sen badade jag också. När vi skulle gå hem var jag så trött att jag höll på att somna medans pappa klädde på mig ytterkläderna. Tack för en rolig dag!


Jag och morfar leker med klossar

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej mormors lille älskling! Du är världens "goaste" Vilmer och det är så härligt att få träffa dig och krama om dig. Det går ju bra nu när ditt "främlingskap" släppt! Visst kan morfar och jag passa dig igen,eller hur? det fixar vi jättebra tillsammans vi 3. Puss och kram från mormor.