söndag 7 juni 2009

Vilmer in action

5 kommentarer:

Anonym sa...

Bye bye Vilmer! Fniss Kram Ebba

Anonym sa...

Hej VilmeR
Du är verkligen en festlig kille, jag blir bara så kollrig och längtan efter att träffa dig igen blir bara större när jag får se dessa trevliga filmsnuttar. men det kommer inte att dröja länge förrän vi ses igen. Här är allt lugnt men väldigt kallt, vi måste köra värmen i huset för att slippa frysa. Honey och jag var på paltmiddag hos Eva & Joe igår jättegott ska du veta. Vi ser fram emot att få höra från er snart igen när bebisen kommer. Ha det så bra. Bye bye.
Kramar Farfar

Anonym sa...

hehe jag kan bara instämma med allt som farfar redan skrivit längtan efter dig blir helt olidlig då man får se hur du utvecklats å hur himla stor du har blivit! att du sedan pratar engelska är juh bara hur charmigt som hellst det med! idag så gör inte jag så mycket magnus åkte faktiskt till skåne tidigt i morse å skulle titta på en fabrik där så nu får jag underhålla mig själv ett par dagar tills han kommer tillbaka igen. synd att han åkte med jobbet så att inte jag kunde ha följt med å lekt och busat lite med dig! nää, nu ska jag äta lite lunch! massa pussar från faster

Jessica sa...

Ja det är sjukt som man bara går runt och lyssnar och tittar så han andas!! Men man är ju rädd om dom små liven :=)Åh herregud vad tiden har gått fort!! Lycka nu till!!! :=) Hoppas du inte kommer gå över alltför mycket!! Kram!!

Malin sa...

En sån söt liten film! :) Ja jag hoppas att den fungerar för mig med. För Johan (min man) har den fungerat perfekt för, han har redan gått ner 30kg..!! TOPPEN! Jag läste Annika Dahlqvist bok, där står all info som man behöver veta när man är nybörjare, sen så finns det "kolhydraterifokus"-hemsida på internet: www.kolhydraterifokus.com tror jag att den heter. Där finns info, rådfrågning, recept mm. Bra sida! Det fins olika mallar med, vad man får eller helst ska undvika att äta, rätt bra sådär i början :) Ja, du får fråga om det är ngt du undrar över :D Jag hoppas att det hjälper dig lika bra som mig (och mera ska det bi för min del!) :))

Ooh, snart dags - STORT LYCKA TILL! Ha det gott, kram Malin.