fredag 26 juni 2009

Skön fredag!

Melvin och Melker bekantar sig för första gången
Pappa Jonas och Melvin
Mamma och lillebror
Stolt mamma
Jag fick smaka en gräddbulle
Njuter i solen
Pappa och jag tar ett dopp
Testar Olivers badbåt
Lillebror bara sov..
och sov..
Till slut vaknade han och då passade jag på att prova min gamla bilstol
Jag avslutar en skön kväll med en glass!

Idag har vi gjort en hel del, bl a städat och tvättat men även haft Melvin och hans föräldrar på lunch. Efter att gästerna gått hem packade vi ner lite mat som vi skulle grilla hemma hos mormor och morfar (dom var dock inte hemma). Det har varit riktigt varmt idag men blåsigt men det passade ändå bra med ett dopp i poolen, det var 26 grader i vattnet! Det var pappa och jag som badade och jag ville i så fort vi gått upp. Men mamma och pappa tyckte inte att det var någon bra idé att bada för länge eftersom jag är lite förkyld. Vi hade en mysig kväll och på vägen hem somnade jag gott i vagnen.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej Vilmer!

Vilken mysig fredag du haft, grillat, badat och allt. Åt lillebror också grillat?

Hihi...tänk att du varit så liten att du fick plats där i lillebrors "stol". Trist att han bara sover, men snart ska du se så vill han säkert leka med dig.

Såg att du träffat Melvin. Vilka bra kompisar ni kan bli alla tre, du, lillebror och Melvin.

Ha en mysig helg nu.
KRam Anneli