lördag 27 juni 2009

Vaaaarmt!

Melker premiärbadade idag!
Ligger nöjd i pappas famn efteråt
Jag ville också bada i lilla baljan
Hela familjen gick ut en sväng i stan. Blev lunch på Maddes - tacobuffé. Jag åt BARA majs!
Pappa och jag busar vid den höga stenpelaren
Jag håller rätt på mamma, lillebror och vagnen
Vi tittade på fåren som betade runt Citadellet
Lillebror vaken och inte vid mammas bröst för en gångs skull..!
Jag passade på att ta ett dopp till nu på eftermiddagen. Det är ju så varmt idag!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Lillebror är lik dig Vilmer!! Kram Ebba.

Malin sa...

Låter som ni haft en mysig dag! Ja när det är jättevarmt (som nu) så är det skönt att svalka av sig, liten som stor :) Vi håller med Ebba, lillebror är lik dig Vilmer! :) Kram Malin och Filip.

Anonym sa...

så härligt det såg ut att svalka sig i en bad balja önskar att jag fortfarande kunde rymmas i en sån då hade jag gjort precis som du vilmer å badat massa. Jaa, jag håller med dom andra du å lille bror är väldigt lika men det är juh inte så konstigt då ni är syskon. jag kom till oslo i dag å har just ätit en jätte god middag hos mina vänner som jag bor hos (2 kockar) så man kan inte klaga på maten som man får här hehe hoppas att du får en fin vecka hjärtat å häla lillebror mamma å pappa från mig! massa kramar från faster