lördag 13 juni 2009

Matildas student!

Finklädd inför studentpartyt
Mamma och jag
Matilda och morbror Hampus
Morfar och jag
Morbror, morfar och Matilda njuter av maten och drickan
Alla vi!
Jag har precis gett morfar en isbit, han tycker nog att den är kall!

Igår var det studentdagen här i stan och detta året var det Matildas tur! Vi åkte ut till klubbstugan för att fira henne, hon fick en fin blombukett och en present. Det var jag, mamma, pappa, morbror, mormor och morfar som åkte dit. Där var mycket folk när vi kom och jag blev lite blyg. Ute på trappan fanns något väldigt intressant, en låda med massa små isbitar och öl. Isbitarna var mina vänner under hela kvällen, jag ville inte vara någon annanstans så alla i familjen fick passa mig där ute någon gång under kvällen. Ibland gick jag in, men då bara för att avleverera is till morfar och en öl till morbror.

STORT GRATTIS MATILDA
LYCKA TILL I FRAMTIDEN!

KRAM Vilmer m. familj

1 kommentar:

Alicia sa...

Då blev morbror & morfar glad. Slapp dom resa sig. Hihi
Hoppas allt är bra med er. Här är det bara bra.
Mamma & pappa köpte rutchikanan på leksakshuset. Favoriten direkt. :)
Kram Alicia