fredag 21 november 2008

Jag ser det snöar..




Det har varit ganska ruggigt väder idag. Imorse haglade det i omgångar och under dagen och kvällen har det snöat en hel del. Det blev en tur till Helsingborg idag med mamma och pappa, vi fikade på Ebba´s och efter det gick vi lite i affärer. Jag somnade ganska snabbt men sov bara 40 minuter. Vagnen är ingen bra sovplats för mig nu när jag är stor men när jag var liten då sov jag ju ganska bra där. Mamma köpte ett par svarta lite finare varma kängor och jag fick ett par termovantar och två par byxor, dom flesta av mina stl 80 byxor har ju blivit förkorta nu.

I helgen ska jag leka med Oliver, det ska bli superkul!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej Vilmer!

Visst e det mysigt med snön. Jag var tom. ute och kastade snöboll
:0)
Hoppas du får en riktigt busig helg tillsammans med Oliver.

Kram Anneli
Hälsa mamma och pappa