söndag 9 november 2008

En härlig dag!

Inte ofta mamma och pappa är på samma foto






Igår var det helt underbart väder och vi tog vara på det ordentligt. Vi gick ner i stan vid 10-tiden och då kunde mamma och pappa inte enas om vi skulle promenera först eller fika lite. Det lutade åt promenad och vi kom en bit bort från stan men sen blev mamma hungrig så då gick vi tillbaka igen. På vägen tillbaka hann jag med att sparka boll och springa rundor en massa. Jag var inte klädd för att blöta ner mig så både mamma och pappa var hack i häl på mig hela tiden. När jag sprungit färdigt gick vi till Madde´s för kycklingbaguette och matburk åt mig. Min burk var inte så intressant, jag ville hellre ha gurka, russin och bröd och det fick jag. När vi var klara var mina föräldrars tanke att jag skulle sova medan dom promenerade men ikke. Klarvaken ända till klockan var 14 då vi kom hem. Efter många försök och lite trilskande somnade jag. Eftersom jag vaknade kl 16 så blev hela kvällen förskjuten men det gick ganska bra ändå. Jag sov för första gången i mitt egna rum och det gick bra. Vaknade 06.20 och fick komma in till mamma och pappa.

Idag har mamma och pappa fixat och donat och jag har sprungit efter så gott jag kunnat. Nu är mitt rum bara mitt, med alla mina leksaker och möbler. Så här ser det ut:

3 kommentarer:

Terese Jansson sa...

Hej!
Använder han inte spjälsäng? Brukar hänga med i er blogg men känner er inte.
Mvh Terese

Anonym sa...

men har du hjärtat blivit så stor nu att du sover i en vanlig säng? blir ju så stolt äver detdig ditt lilla liv som växer så d kanakar hela tiden! fina bilder! massa pussar fån faster Emma

Anonym sa...

Så fint ditt rum har blivit! :-) Kram Ebba