torsdag 6 november 2008

Dagis!


Ja, idag har jag varit på dagis men det var inte mitt dagis för jag har inte fått någon plats än. Mamma, pappa (ledig idag) och jag var och hämtade vår grannflicka Maja på hennes dagis nu i kväll. Hennes föräldrar skulle komma hem efter att dagiset stängde så vi hjälpte gärna till med hämtningen. Precis när jag och Maja skulle börja leka här hemma ringde hennes mamma på dörren, lite trist men vi får leka en annan dag!

Nu har jag precis ätit korv och makaroner, gott! Dom få makaronerna som hamnade på golvet är jag snabb att äta upp när jag får komma ner från stolen, mina föräldrar hinner inte städa bort det! Nu ska jag och pappa bada och sen blir det sängen.

Titt-ut är favoritleken!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Vilmer!
Tänkte bara säga godnatt och sov gott.
Du får ha en riktigt busig helg med mamma och pappa.
Kram anneli

Anonym sa...

du e så underbar vilmer!!!! hoppas att du å maja kanske får lite tid att leka i helgen, kan juh bara tänka mig hur du charmar grann flickorna din lilla charmör =0) idag har faster varit å hämtat ut ett paket från dig å mamma å pappa spännande! Massa pussar till dig min skatt! /Faster

Anonym sa...

Hej Vilmer!
Tittut på dig själv farfar kollar läget.
Kan berätta att här är allt bra Elisabeth har varit hemma idag skönt för henne hon jobbar för mycket just nu. Vi längtar så mycket efter dig och dina föräldrar hoppas det finns möjligheter att vi kan ses snart igen. Här är vintern på väg har varit på vindan idag såg då en pulka som väntar på dig.
Kram från oss
Farfar