söndag 9 november 2008

Farsdag!


Grattis till världens bästa pappa idag! Imorse fick pappa ett paket av mig, det var en plåtburk i form av en gamma bil med M&M påsar inne i. Han blev jätteglad!

Jag går runt här hemma och säger pappa pappa pappa. Pappa är jätteglad men mamma undrar när jag ska säga mamma i stället. Min mun går i ett och jag blir duktigare för varje dag som går att säga ord och visa vad jag menar. Jag har även kommit på hur jag ska kunna komma ut på balkongen när dörren är öppen med haspen på. Jo, jag öppnar ju haspen och vips så är jag ute. Lätt va? Men nu har mamma och pappa satt på ett snöre så tyvärr kommer jag inte ut ändå.. men jag ska nog komma på något!

2 kommentarer:

Anonym sa...

hehe jag blir ju så stolt över dig som är så himla smart att du listar ut att om du lyfter på haspen så kommer du ut hehe din lilla buse =) kanförstå att det är spännande att vara p balkongen och se alla människor å bilar som passerar, massor med saker att hålla kolla på =0) hoppas att ni får en jätte fin dag i dag å att ni bara kan mysa i ditt fina rum å fira pappa på hans dag, pratade med farfar i dag och han hade just pratat med er så jag fick höra att pappa var glad över sin present från dig å mamma!nää, nu ska faster lägga sig i sängen å titta lite på tvé å sin nya fina tavla på dig skatten! massa pussar från faster

Anonym sa...

Hej Vilmer!

Så mysig helg du har haft. Firat fars dag och varit ute och promenerat med mamma och pappa, i det fina höstvädret.

Jag visste att du skulle lista ut det där med haspen, man måste ju testa ju. Snart så har du säkert också kommit på hur du ska göra med det där snöret som mamma och pappa nu har satt upp :0) Vänta bara mamma och pappa.....

Hoppas du får en riktigt busig dag.
Kram Anneli
Krama mamma och pappa från mig.