onsdag 19 november 2008

Eftermiddagens aktiviteter!



Efter rytmiken träffade vi mormor en snabb sväng på hennes jobb innan vi gick hem. Hemma fick jag lunch och sen vilade både jag och mamma. När jag vaknade var mamma i köket, vi skulle baka muffins! Jag fick en egen skål och slickepot som vanligt och lite av smeten att leka med. Tyvärr hade vi för få muffinsformar så dom blev mer breda och utflutna än höga, men förhoppningsvis goda i alla fall. Snart ska vi gå hem till mormor och morfar, tror nog att morbror vill ha en muffins eller två.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Vilmer!
Oj så mycket du hinner med på en dag. Det smakar säkert gott med nybakade muffins efter allt som du varit med om idag. Honey och jag har just kommit in efter lång och skön promenad klart och soligt -9 gr.
Ha en fortsatt fin eftermidag.
Kram Farfar

Anonym sa...

Ååå va gott! Är det goda kladdmuffins? Kram Ebba

Anonym sa...

Du är så duktig på att baka Wilmer! tror att jag få testa det en dag också...Kram Lowa