lördag 8 november 2008

Gårdagen i bilder!

Morbror kom in och hälsade på en sväng på förmiddagen så då blev det lite mys i soffan
Pappa och jag gick till granet för att gräva och leka
Vill du smaka lite?
Bra att pappa klätt mig ordentligt, behövs ju när jag kryper..
.. och sitter i den fuktiga sanden
Jag vill åka!
På väg in i svamphuset
och till sist sparkade vi lite boll!


Stort GRATTIS till faster Emma som fyller år idag! Hoppas att du får en superbra dag och att du gillar presenten!

Många pussar från Vilmer


3 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Vilmer!

Så du har varit och lekt i "flugsvampshusen", dom e ju så roliga :0) Vi var ju där och lekte för inte så länge sedan. Jag tyckte ockdå dom var superroliga. Också bakade du kakor, blev dom goda?

Ha en busig helg nu.
Hoppas vi ses snart igen.
Kram Anneli
Krama mamma och pappa från mig.

Anonym sa...

En hemlis Vilmer jag har pratat med din faster och vet du vad....hon älskade din present jag lovar. Marcus och Lennart är på handbollscup så jag är hemma och lagar middag men jag måste ju passa på och titta till dig också och som vanligt har du varit med om en massa roliga saker. Kommer ni till norrland något i jul eller?
Sköt om dig och hälsa mamma grattis i efterskott och hälsa pappa också kram Jannice med familj

Anonym sa...

Tusen tack min älskade gull unge för den helt underbara presenten!!!! det var det bästa jag någonsin fått, nu e du alltid med mig å hänger på väggen å smilar ditt söta lende var gång jag kommer in på mitt rum! jag är så otroligt glad! TUSEN TUSEN tack!! en jätte stor puss till dig mitt hjärta! /faster