fredag 15 januari 2010

Shopping på Babyland!



I julklapp fick jag och Melker presentkort på Babyland av mormor och morfar och dom har vi handlat för idag. Jag köpte brandstationen som hör till Musse Piggs klubbhus, den både blinkar och låter - jättehäftig! Melker köpte en banan som tutar, prasslar och lite annat kul. Mamma och pappa hjälpte oss att handla upp resten av presentkorten, det blev bl a nya badbyxor till mig och badstrumpor (fanns bara rosa i min storlek men det är ju superfint!), solskydd till bilen, sparkskydd/leksaksförvaring att ha i bilen, flaskborstar m m. Efter att vi varit på Babyland blev det en tur in på Väla och sen Ikea. Mamma handlade lite köksgrejor och så åt vi middag. Innan vi lämnade bilen till morfar handlade vi på Kvantum, jag fick följa med in och hjälpa mamma. Alltid lika kul!

Vi har ju ingen egen bil utan vi brukar låna morfars bil. Anledningen till att vi köpte massa saker som är bra att ha i bilen är att vi ska åka till fjällen om några veckor. Då lär alla saker komma till användning! Det är ju några mil dit..

Inga kommentarer: