söndag 3 januari 2010

Firande av Oliver











Igår åkte vi in till Oliver tillsammans med mormor och morfar för att leka lite och för att ge honom present. Han fyllde ju 2 år den 1 januari. Både jag och Melker somnade i bilen och sov igenom lunchen och kladdkakan. Jag var lite gnällig när jag vakande, ville inte att Oliver skulle sjunga i mikrofonen han fick av mormor och morfar och jag tyckte inte heller om när han använde dammsugaren han fick av oss. Det blir så ibland när man inte lagt sig i vanlig tid på kvällarna, men vaknar lika tidigt som vanligt. Efter en stund blev jag lite gladare och ville också testa mikrofonen även om jag var lite blyg. Mamma, pappa, Melker och jag gick ut en sväng i vagnen. Vi gick till affären och köpte melon som vi smaskade på senare. Olivers farmor och farfar kom också med paket till Oliver och sen stannade dom på middag. Moster och onkel hade gjort sushi, men för oss som inte ville ha blev det mosters goda lasagne! Hunden Pluto var också med och när vi skulle åka hem sent på kvällen fick hon en puss precis som alla andra fick.

Tack för en mysig dag!!

1 kommentar:

Jacob von Eyben sa...

Vilka fina bilder ni har tagit av Olivers firande. Och tack sjælv før besøket mosters lilla ælskling. Ni ær ju alltid vælkomna hær i huset. Ja lasagnen smakade ju bra kunde jag se:) Oliver anvænder flitigt både mikrofon, dammsugare och gitarr. Vi får komma ihåg att ta med rolgia leksaker till sælen så ni har en massa att leka med hela veckan. Vi ser fram till att hålla semester med er. Kram från moster.