torsdag 27 augusti 2009

Tuff tuff tåget



2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej fasters älskling! nu är det inte så länge kvar tills vi kommer att ses,och jag längtar så otroligt mycket. Tänk att du snart fyller 2år du har blivit en sån stor kille och jag hinner inte alls med =) Hur är allt annars då är det roligt att vara tillbaka på dagis å leka med dom andra barnen? eller är det lite jobbigt att måsta lämna mamma å melker ett par timmar? hoppas i alla fall att du storm trivs på dagis. På måndag börjar min skola och jag kan lova att jag är nervös men det kommer nog att släppa så fort man har träffat alla och fått börja sätta sig in i utbildningen, tror inte du oxå det? jag ser juh verkligen fram emot att börja även om ajg är lite nervös =) jag tänkte höra med dig om du kunde be mamma maila bilderna som ni tog när vi var på djurparken till mig någon dag när hon hinner, mina bilder blev inte så bra. Saknar dig massa sötnos! hälsa melker å mamma å pappa från mig! massa pussar från faster

Malin sa...

Ja nu är det dax att börja köra. Ingen återvändo..hihi Alla är på mig nu. Sen får jag det i 30 års present. Men lite nervös är jag allt.
Hoppas allt är bra med er. Här är det bara bra. Jobbar jätte mkt bara. Men vi ses nästa helg. Det ska bli kul.
Hälsa familjen.
Kram Malin