lördag 15 augusti 2009

Mysdag..

Melker fick bada idag!
Jag somnade i babysittern..
Kvällsmys med pappa

Idag har jag inte gjort mycket.. mest bara varit inne och lekt. Mamma gav sig ut imorse, trots att regnet öste ner, hon skulle köpa nya strumpor till mig eftersom nästan alla jag har är för små! Det blev 9 par med bl a brandbil, brandman, fotbollar och gitarrer på. Nu har jag strumpor så jag klarar mig ett tag. Jag och pappa har lekt i lekrummet, jag har dansat på pappas mage/bröstkorg när han låg på madrassen, busig jag är va? Mamma bakade stora goda kanelbullar som vi smakade på i eftermiddags. Jag somnade kl 3 i babysittern, vilket pappa så klart tog foto på. Nu har jag precis druckit välling och snart blir det nog sängen.

Vad har ni/ska ni hitta på i helgen?

1 kommentar:

Anonym sa...

ebba brukar oxå sitta i babysittern, men än har hon inte somnat i den.