onsdag 12 augusti 2009

Går på dagis igen

Semestern från dagis är slut, så efter 7 mysiga veckor hemma med mamma, pappa och Melker är jag tillbaka hos barnen och fröknarna. Det blir ju bara 3 dagar i veckan á 5 timmar men det räcker. Jag har varit lite ledsen när mamma eller pappa lämnat mig men det har gått över så fort dom gått iväg. Vi är lite barn på dagis denna veckan, många har fortfarande semester. Jag kommer få nya kompisar på avdelningen, det är några stycken som skolas in nu så vi tar det lugnt om dagarna. Idag efter dagis gick jag hela vägen hem till mormor och morfar, där åt jag lite glass och fick smaka lite godis..! Jag vill inte sova på dagis så framåt halv fyra på eftermiddagen är jag jättetrött. Jag slocknade på soffan och sov i en timme, det gjorde Melker och mamma också. När jag vaknade fick jag nudlar som mormor hade hemma och sen promenerade vi hem. Imorgon blir det dagis igen!

Inga kommentarer: