fredag 23 november 2007

Shopping!


Idag åkte jag och mina föräldrar till Malmö för att handla lite saker åt mig. Jag fick pengar av pappas moster Jannike med familj och min gammelmormor på dopet så därför passade det ju bra att åka iväg och handla. Innan vi började tok-shoppa var mamma och pappa tvungna att äta så därför gick vi på Pizza Hut och åt buffé. Fast jag fick ju ingen pizza men jag var glad ändå. Vi gick till en affär med massor av barngrejor och där köpte jag en vinteråkpåse som jag ska ha när jag besöker farfar i Hällnäs och farmor i Umeå, det brukar vara kallt där har pappa berättat. Jag köpte också en BUMBO stol som jag kan sitta i, för nu när jag blivit lite äldre så tycker jag inte om att ligga ner då missar man ju så mycket. Mamma och pappa tyckte att jag skulle köpa små hörselkåpor om jag skulle vara på högljudda ställe någon gång. Sen köpte mamma och pappa lite julklappar åt mig men dom får jag först på julafton.

1 kommentar:

Unknown sa...

Mosters lille søtnos!
Du ær bara værldens goaste unge, du ser så stolt ut som du sitter dær i Bumbostolen med hørlurar på. Har lust att æta upp dig så go ser du ut:)