tisdag 27 november 2007

Polarn och Pyret!


Där var jag och mamma idag. Vi tog den gula bussen till Helsingborg och jag somnade ganska fort ombord. Jag fick ett presentkort på Polarn och Pyret av mammas kusin Joakim och hans familj när jag döptes så det utnyttjade vi idag. Jag fick en ordentlig vintermössa och en fuskpolo som jag ska ha när jag är i Norrland. Man måste vara rätt "kittad" för vädret brukar pappa säga. En klok man det där! Efter att vi shoppat klart så lunchade mamma och hennes kompis Anneli på Harry´s innan vi åkte hem igen.

1 kommentar:

Unknown sa...

Ja då kan du væl hålla varmen fint i det kalla norrland. Jag hoppas att du får se en massa snø nær du kommer dit upp. Så kan mamma og pappa dra runt på dig i en pulka, det tycker du sækert ær jætteroligt! Vi ses ju till helgen nær vi ska julstøka lite hær hos moster tillsammans med mamma og onkel Jacob. Ska bli kul att ha dig på besøk.