onsdag 28 november 2007

Långpromenad och fika!

Idag när jag och mamma var på väg till babyrytmiken så hann vi inte mer än utanför dörren när Sophie och Bella kom fram till oss och sa att rytmiken är inställd idag. Jaha.. vad ska vi då hitta på? Jo, vi tog en långpromenad ihop. Gick ut till Borstahusen och sen hem igen, det tog en timme och fyrtiofem minuter. En jätteskön sovstund fick jag! Sen blev det fika med Alicia och hennes mamma Malin och moster Cecilia, William och Maja och deras mammor på Madde´s café. Vi tog upp hela det inre rummet med våra vagnar så ingen annan vågade sig in där. Alla mammorna åt paj men vi bebisar fick inte smaka. Taskigt! Det var en rolig fika, jag och Alicia pratade ganska mycket med varandra och jag fick en massa tjejbaciller av Alicia för hon skulle ta på mig hela tiden. Fast det gjorde ingenting för hon är ju en söt tjej.



Inga kommentarer: